lørdag den 21. november 2009

Hjemvendt efter ugens sidst løbetur

Hold da op der er lige gået en uge, og hold da op hvor er jeg træt i mine ben. I marts startede hele familien med at løbe, men det var kun Bo og jeg som holdte ved. Det vil sige vi holdte en pause sommeren over - det skulle vi nok ikke have gjort, for det var hårdt at komme igang igen. Men nu i dag har jeg taget 4,5km på 27:18, det er ok.
Vi startede ikke kun med at løbe. Vi lage også vores kost om. Ikke meget - vi skulle kunne overholde det. Vi har bare fjernet ris, pasta og kartofler - hvad spiser i så? spørger folk. Som om man ikke kan spise andet. Vi spiser bare flere grøntsager og sørger for at de er spændende tilberedt - ikke noget med udkogte ting her. Bo er fantastisk til at lave nogle spændende retter og bruger flittigt Brdr. Koch's bøger eller bøger fra Aarstiderne.
Det hele har gjort at jeg har tabt mig 14 kilo, siden marts. HURRA og Bo har tabt 16 kilo. Det er vi begge yderst tilfreds med. Desværre er det stadig lidt svært at komme ud og løbe. Selv om at jeg har en dejlig fornemmelse i kroppen bagefter. Det komme nok engang - jeg nyder at løbe, for så har jeg ro til forskellige tanker og der er ikke en eller anden som siger "moar!".
Med alt det løberi, så bliver der bedre plads til lidt hyggeri i december.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar