søndag den 10. januar 2010

Kolde fingre.........

Ja, man skulle tro at det er på grund af årstiden jeg har kolde fingre, meeen nej. Jeg får altid kolde fingre når jeg har siddet lige her foran computeren også selv om jeg taster med alle ti fingre ;o)

Så i går aftes mens jeg var ved at stikke skaftet til endnu et par sokker, slog der et lyn ned i mig. Hvorfor pokker har jeg ikke strikke et par vanter uden fingre til mig selv, som jeg kan bruge når jeg sidder foran computeren.

Her til formiddag har jeg så roddet lidt på nettet - undskyld. Når jeg leder efter et nyt strikkeopskrift starter jeg altid på Drops Design, der finder jeg mange spændende ting, som jeg bruger eller får inspiration af.
Jeg fandt opskriften på nogle vanter uden fingre, men jeg syntes ikke helt at de skulle være i rib, jeg ville godt have noget mere feminint på hænderne. Så jeg begyndte at lede blandt sokkemønstrene og fandt:















Nu skal jeg bare have bestemt mig til hvilket mønstre mine vanter skal have og så have gang i pindene.
Pindene kommer nok i gang i eftermiddag, for med den bidende vind er der ikke noget bedre end at sidde foran en knitrende pejs også strikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar