onsdag den 10. februar 2010

pust, støn....

Manden og jeg har snart løbet i et årstid. Det går også meget godt, når vi husker at komme afsted mindst 2 gange i ugen. Han løber noget hurtigere end jeg, men han har også længere ben end jeg har........


Nu er det bare det at efter et pænt vægt tab er min mave kommet til at hænge lidt. Ikke bare det - ind i mellem er der begyndt at komme små stik i lænden når jeg har løbet.....hm.
Heldigvis er det ikke kun mig, næ manden kan også mærke lænden. Så var det at jeg havde lånt nogle "I form" blade og var kommet til at læse at smerter i lænden kunne skyldes for svage mavemuskler. øv øv øv

Svage og svage ved jeg ikke, nu er de ihvertfald ømme! For jeg er begyndt at ligge mig på gulvet og bøje maven. Mon det nu hjælper - for nu gør det ondt når jeg griner og det gør jeg meget. Hm........ja ja, jeg ved det godt, musklerne i maven skal bare i gang og så kan det være jeg også får en strammer mave. De få gange har da hjulpet på lænden, så noget godt gør det.
av av av ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar