søndag den 7. marts 2010

Endelig...............

Langt om længe kunne jeg hente denne bog af Lene Holme Samsøe. Jeg hentede den onsdag eftermiddag lige inden jeg tog på arbejde. Glæden var stor, for jeg havde reservert bogen i december på den lokale bibliotek.  Nu har jeg den endelig i hånden. Som sagt glædede jeg mig til at kigge i bogen, for jeg havde forelsket mig i den bolero, som er afbilledet på forsiden.

Glæden blev kort - havde planlagt at studere bogen nøje torsdag, men men men ting går ikke altid som planlagt. Jeg blev syg onsdag aften (plejer ikke at blive syg - plejer er død!) og er først i dag så klar i hovedet til at kunne skrive her.  Pyt - livet går vidre og der er lys for ude ;o)

Er du til strik med lidt feminin toch, så få fat i denne bog. Der er strik til næsten en hver lejlighed. Det er strik med fine detaljer og i facon.
Jeg er helt enig med Lene Holme Samsøe når hun skriver:

Et strikketøj er nemlig godt for så meget - det er afstresning og sjælepleje at sidde med; det er kreativ energi, der kommer til udfoldelse når farver og mønstre kombineres på nye måder, og det er glæden ved at fremstille og bære smukt tøj - eller forære det væk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar