søndag den 18. april 2010

mmmmm søndag

pt. baggrundsbilled

Det er søndag og det er som om kroppen kan mærke det er søndag. Den er i hvert fald helt afslappet, kroppen tror den skal holde fri, men nej. Der er lige den sidste aftenvagt i aften.

Men inden da, så skal jeg lige i haven og måske på planteskole.
Lige så snart mine yndlings planter titter op af jorden, begynder jeg at vente spændt på at de skal blomstre. Nu må jeg nøjes med billederne af dem og glæden over at de er kommet op af jorden. Så de har klaret vintren.
Jeg glæder mig især til pæonerne begynder, de har en helt fantastisk blomst. Jeg har både silkepæoner, træpæoner og bonderoser. De er bare så flotte at jeg ikke kan nænne at tage nogle med ind, det er noget jeg er nød til at blive bedre til.

Havemøblerne er fundet frem fra loftet i hønsehuset. Nu er de nok blevet tørre, efter jeg vaskede dem i fredags. De var blevet noget støvet, nu skal de bare have noget olie, men det bliver nok først om en uge. Vi skal have fødselsdagsgæster næste lørdag og jeg vil gerne være sikker på at vi kan bruge havemøblerne uden at der kommer olie på tøjet ;o)
Ældste søn bliver 16år :o

Den næste tid kommer jeg nok til at bruge det meste af min tid på haven og ikke så meget tid på håndarbejde, men der skal nok blive lavet lidt. Projekterne kommer bare til at tage længere tid, men jeg har hellere ikke noget der haster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar