søndag den 11. april 2010

på havearbejde........

I dag har jeg været på jagt efter brandnælder, mælkebøtter og græs i mine bede.
Hold da op de har i hvert fald haft travlt, men nu er der ikke så meget tilbage i staudebedet, så er der et bed mindre :o)

Vinden var lige i den rigtige retning og ikke for hård. Det gamle og tørre haveaffald skulle brændes.......det var vidst ikke alt der var tørt ;o)
Nu går der ikke længe inden vi ikke har dette hjørne til at smide haveaffald i. Jeg kommer heller ikke til at sætte mine georginer her, de skal have et nyt sted i år, fooooor............
Der skal bygges drivhus i år eller der bliver i hvert fald startet på den. Vi har hele tiden vidst hvor vi skulle have et drivhus. For fundamentet har hele tiden været der. Det var først sidste år vi for alvor begyndte at tænke på hvordan det skulle se ud.
Drivhuset bliver frost fri, så kan der opbevares planter der om vinteren.
Glæder mig..........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar