mandag den 3. maj 2010

Lidt træt

Lige nu er jeg lidt træt.
Siden kl. 16 har jeg nået at være på biblioteket, aflever børn til atletik, handlet, løbet 5,9km, hentet børn, spist aftensmad og så var klokken på den anden side af syv.
Huset er blevet gjort rent. Tøjet er vasket og lagt på plads. Der er slået rugbrød op, så det kan bages i morgen.
Jeg syntes jeg har været meget omkring idag, og det er efter 5 x aftenvagt.
Så nu er det som om strikketøjet trækker og måske en god film. Har lånt "se til venstre, der kommer en svensker", måske bliver det den.
Manden er til møde i forældrerådet og de to små er på vej i seng. Så der er ro og det vil jeg nyde.
God aften til jer alle, vi "ses"

2 kommentarer:

  1. Pyh ha, jeg bliver helt udmattet. Hav en rolig aften og en god nat.

    SvarSlet
  2. KAN ikke forstå...nej, jeg er nok bare blevet for gammel til at fatte det utrolige tempo, MAN skal ha' knus

    SvarSlet