onsdag den 29. september 2010

Soon.............

Hæklenålen går og går og går. Jeg ser først en ting og syntes det må jeg prøve, så ser jeg noget andet. Det er som om min tid går med en hæklenål i hånden.

Hvad har jeg så hæklet? Kan i gætte det trods farvevalget??
Ældste søn skal have en ny trøje. Så afsted med ham til "min" lille garnbutik KM garn i Horsens. Her er altid god betjening.

Sønnike og jeg havde snakket lidt om hvad det var han ville have, så det var ikke så svært at finde den rette. Han stod og skulle vælge mellem dette mønster fra SandnesGarn eller en fra Drops, begge i rib. 
Trøjen bliver strikke i Soon fra Grønhøj. Mon det betyder noget, eller tror i trøjen snart er færdig??
Soon er en blandings garn 55% bomuld og 45% acryl.

Det skal blive skønt med et reelt stykke strikketøj i hånden igen.

1 kommentar:

  1. Ja, det kunne jo vaere at navnet kunne hjaelpe paa det hihi.
    Ser laekkert ud. Er det ikke ogsaa bare saa dejligt naar ens boern be'r een om at strikke noget til dem??? Jeg synes det er guldet.

    SvarSlet