lørdag den 23. oktober 2010

Hører stadig............

Sko og Torp kører på anlægget.
Dejlig koncert.
Fantastisk koncert.
Hele kroppen gyngede og benene trådte i takt.
Jeg nød virkelig Sko og Torp.
Se engang jeg fik også lige deres autograf :O)


Men maden var skuffende. Vi var der i god tid og ville kunne nyde vores mad, gerne med pause mellem retterne. Men men når tallerken var tom, blev den taget ud og en ny kom ind.
Til sidst spurgte jeg om vi havde travlt. Da havde vi været der i 40 min og havde allerede fået 3. ret. Ret skuffende for jeg/vi vil gerne kunne nyde maden også mellem retterne.

Selve maden var ikke lige hvad jeg havde forventet. Vores tilkøb af en ekstra forret var god og spændende, men resten var så som så. Det var anrettet pænt, men smagen - hm hvor var den.
Manden måtte lade en oksefilet stå, den var helt tørstegt og kunne ikke spises.
Vi tager ikke på Norsminde Kro igen.

Men aften blev reddet med en fantastisk koncert.
Vi sad på 3. række midt for, skønt skønt :o)

1 kommentar:

  1. Uh, den madanmeldelse kan de da ikke være tilfredse med på Norsminde Kro.
    Men godt, at I fik en god aften alligevel.

    SvarSlet