torsdag den 14. oktober 2010

Stille?............

Pindene står stille, symaskinen står stille og hæklenålen ligger bare.

Røremaskinen køre på fuld knald, ovnen er ved at have varmet huset op, kagerullen ruller afsted og køleskabet går og og i.

Jeg bager og bager. Oktober er en travl bage måned.
Først er der brylllupsdagen, så mandens fødselsdag og så slutter vi lige af med mellemstes fødselsdag.

Kage skal der til. Mellemste har "bestilt" de kager han gerne vil have når han får gæster på lørdag.

peanutbutter cookies
nogle klistre nogen (karamel, marshmallows, rice krispies)

Ud over det vil han gerne have madder. Rugbrødsmadder til gæste frokosten. Så skal der noget rugbrød til og dem er jeg ved at have styr på.
Men jeg har da ikke fået syltet rødbeder endnu, og det skal der til en hjemmelavet leverpostej!
Så nu står rødbederne og koger. Jeg skal have fundet sylteglas også håber jeg de er gode på lørdag.


Hvad man ikke gør for sine poder - jeg nyder det nu også :o)
Måske jeg skulle lave mig en kop kaffe, efter jeg har hængt tøj ud.

God torsdag - godt der er efterårsferie lige om hjørnet :o)

4 kommentarer:

  1. Nu er det besluttet, jeg holder foedselsdag hos jer!!!!!!!!

    SvarSlet
  2. Ok - hvornår er det så ;o)

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor har du gang i bageriet. Jeg gætter på, at du nyder det, (og du kan vel lige nappe en pind eller to, men det hæver).
    God fornøjelse og god ferie, når den kommer.

    SvarSlet
  4. For søren da hvor har du travlt... ;0)

    SvarSlet