tirsdag den 9. november 2010

Handy-mor..............

Der er ting der skal gøres. I går tog jeg en syge-formiddag, kunne godt bruge en mere - men.........som "alene mor" var der ting som skulle gøres.

I dag var jeg så en tur i Horsens.
Først en tur indtil SKAT, husk at tage et nr. og så finde den rette blanket. Fik den udfyldt og endelig var det min tur. Nu er den nye lille bil omregistreret.
Bagefter en tur i Bilka - det var ikke lysten der drev værket - men et tomt køleskab og når nu jeg var i Horsens.
Ved siden af Bilka ligger Thansen, Harald Nyborg og Jysk. Ja Ja jeg var inde i alle tre.

Jysk - fordi jeg skulle have nogle billige fiberpuder, som skal bruges til fyld i mine julepuder.

Harald Nyborg - fordi den lille nye bil ikke havde en trekant, trafikvest og en radio med usb-indgang, men den var udsolgt. Har en radio med usb i Renualten. Det betyder ingen CD'er i bilen, kun en usb-stik eller to. Vi har to en med musik og en med historie og børnemusik.

Thansen - se billedet. Det købte jeg i Thansen. Ekspedienten var flink og bar den store kasse ud i bilen :o)
Hvad er det??
Jeg gik i gang med svensknøgle og skruetrækker - far var jo ikke hjemme og den skal i brug i morgen.
Drengenes cykler er blevet store, så den alm. cykelstativ kan ikke holde dem mere.

Se lige!! Jeg har samlet den!!
Nu er der plads til to cykler og de kommer til at stå godt. Jeg skal heller ikke løfte cyklerne himmel højt. Glæder mig til at prøve den i morgen.
Denne stativ kan udbygges til at tage 3 cykler, men Thansen havde ikke udvidelsespakken hjemme. Men to cykler er nok i første omgang.

"Men mor, hvordan skal vi have alle 5 cykler med når vi skal på sommerferie?"
Tjaaaaa...........

2 kommentarer:

  1. Smart cykelstativ. Du har da rigtig fået shoppet:)

    SvarSlet
  2. Sikke en dag. Jeg fik ogsaa koebt cylelstativ til min bil, men paa loppe marked. hehe, smart troede jeg at jeg var, meeeennnn. Stativet dutter ikke til min bil, saa Boennes cykel kom igen i dag ind i bagagerummet. Oev.

    SvarSlet