mandag den 20. december 2010

Juleferie.....................

Første dag i juleferien, for de to yngste er snart ovre. Manden og ældste må vente et par dage endnu inden de går på juleferie.

Her er knald på hele dagen. Dagen idag er nu gået med at få de sidste julegaver i hus og jeg var vidst ikke den eneste der var ude og handle - hold da op :o)

Nu sidder jeg lige lidt inden manden og jeg går ud og stopper nogle svinetarme. Julemedisteren skal i hus, så der er noget godt til grønlangkålen d. 24.

I morgen kommer min veninde forbi til en lille kop kaffe, vi skal bytte julegaver :o)
DMI snakker om snestorm på torsdag, så jeg har forslået svigerforældrene at køre onsdag, da de skal køre tværs over Jylland. Så jeg må hellere være færdig inden ;o)

2 kommentarer:

  1. Juleforberedelser er nu hyggeligt, når man har tiden til det :) Rigtig god ferie til dig og dine.

    SvarSlet
  2. Uhm - hjemmelavet julemedister!
    Det lyder supergodt...
    Rigtig god juleferie.

    SvarSlet