tirsdag den 7. december 2010

Lap.................

En lille julegave til min mor. Hun ønsker sig grydelapper.
Jeg købte 2 viskestykker. Den ene var sort og den anden stribet. Efter at have gået lidt rundt om det stribede viskestykke, som katten om den varme grød. Hvordan skulle jeg lave dem??
Skulle jeg bare lave dem stribet eller lad striberne løbe rundt eller skulle jeg bare skære den op og være lige glad med striberne?
Jeg kan nu godt lide at der er orden i tingene, så selvfølgelig skulle striberne løbe rundt. De to grydelapper er lavet af trekanter skåret af den samme strimmel.

7 kommentarer:

  1. Det var dog en god idé. Og saa er de hammerflotte.

    SvarSlet
  2. Virkelig flotte grydelapper ;))

    SvarSlet
  3. fantastisk idé :)
    har selv 2 stk liggende et stribet og et lime grønt :) måske det var det de skulle bruges til
    kjh♥

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine - spændende idé at lave grydelapper på den måde!

    SvarSlet
  5. De er skønne. Flotte farver:)

    SvarSlet