fredag den 21. januar 2011

2011............

er året, hvor der er ting som skal gøres færdig.
Jeg har en del topstykker, til vægtæpper og tæpper, store som små. De skal gøres færdig i år. Nu skal de ikke ligge inde i skabet mere.
Dette tæppe er den første som bliver gjort færdig. Den lavede jeg på det sidste kursus jeg var på i Bozeman (1998). Det er et dejligt forårsquilt og skal hænge på min væg, når foråret nærmer sig. I år skal det op ☺

Hvorfor for jeg ikke lavet dem færdig??   Tja, nogle af mine tæpper bliver færdig, men det er dem som er lavet til andre end mig selv. I lang tid har jeg ikke syet noget patchwork. Jeg er kommet så langt til, det skyldes de 3-4 stykker, som ikke er færdig.
Derfor skal de afsluttes og så skal der igen syes små firkanter ☺
hi hi          nu er der tre ♥

2 kommentarer:

  1. hej Henriette

    py ha så er jeg da ikke den eneste der har færdige toppe på lager.... tror jeg har 8 ...
    jeg siger tit at det er nu de skal færdiggøres men.... har bare et ønske om 1-2 i år.... de pingviner må altså på to do listen... de er underskønne
    og det er dit ufærdige tæppe også
    :)
    kh♥

    SvarSlet
  2. Jeg har ogsaa en del paa lager. Det aeldste er et appliqué Sunbonnet Sue som har ligget i snart 13 aar ups.

    SvarSlet