tirsdag den 18. januar 2011

Huskeliste.....................

Tirsdag - indkøbsdag.
Jeg køber stort ind en gang i ugen, det sker jeg skal hente noget i løbet af ugen - men det er sjældent.
lånt her
Nu har jeg pløjet reklamerne igennem - ikke i papirs form, men på nettet. Det er nogle år siden vi fik et "Nej tak" på postkassen.
Det spild der er med tilbudsaviserne er noget være svineri. Den mængde farve, papir, fragt frem og tilbage, vil jeg godt skåne naturen for.

Jeg har en mappe i bogmærkerne, hvor jeg gemmer mine "tilbudsaviser". I mappen er der mapper med dagligvare, bog og papir, legetøj, sport m.m. Jeg kigger ikke alle igennem, det er dog kun de dagligvarebutiker, som er i Odder jeg tjekker hver uge.

Ugens tjek er overstået og nok engang tænkte jeg hvorfor gør jeg det???? for det er ikke tit jeg finder noget i aviserne, som jeg køber. Hvorfor gør jeg det så??? måske er det bare noget langt inde i en, som ikke vil snydes for et godt tilbud. Jeg ved det ikke - gør du?

1 kommentar:

  1. God tur! Smart måde at gøre det på, har ikke selv det skilt, men overvejer....ind imellem kan jeg nu godt lide at kigge dem igennem, tilbudsaviserne...men kun en brøkdel af dem!

    SvarSlet