tirsdag den 22. februar 2011

"I´m back"..............

Der gik den uge og nu har jeg endelig tid til at opdater bloggen ☺
Hvad har vi så lavet? Tja, det var et godt spørgsmål - hi

Vi har hygget, daset, sovet længe, spist kager og så..................

Fredag tog vi på weekend hos min bror og svigerinde og deres to børn. Så fik vi travlt.
Sidste forår/sommer fik manden lavet soklen til drivhuset, nu skulle skelettet laves.
Ældste hjalp til og nød at være på lige fod med de voksne. Ok, han bliver også snart 17.
Der var også en del pind der skulle afrettes, deles, afkortes, fræses og meget meget mere.
Manden og Bror var i fuld svig hele lørdag og det meste af søndag. De nåede næsten at få alt gjort klar til at blive samlet - men der mangler stadig lidt.
Men se lige sådan kommer stolperne til at se ud inden i drivhuset. Jeg gælder mig helt til at male det ☺ Det er mit arbejde.
Så om 14 dage tager vi afsted igen. Min mor holder fødselsdagfest, så drengene vil lige tage et par timers arbejde inden. Det bliver spændende om de bliver færdig med de sidste dele om 14 dage, for såååååå

Alt imens de gik og lavede drivhus, gik Svigerinden og jeg indenfor og sørgede for de fire rødder og forplejningen - alt imens der blev lavet kransekagetoppe, napoleonshatte, chokoladesnitter og små kransekagestænger. Det hele er til mors 60 års fest, så er der noget sødt til kaffen ☺nu mangler de bare at blive dyppet i chokolade, meeeeen det må vente til selve dagen.

1 kommentar:

  1. dejligt med en uges ferie ... og så både få udrettet noget og slappet af og bygget samtidig.
    Her har vi nogen der har ferie uge 7 og en først denne uge, så vi er lidt delt... men hygger bestemt også, selvom der ikke bliver noget af at sove længe, når der jo skal sørges for at nogen kommer op ;0)

    SvarSlet