lørdag den 5. februar 2011

Kejserens nye....................

Vi skal til min mors 60 års fødselsdag først i marts. Hovedet køre allerede rundt - hvad skal jeg have på!!

Manden kigger bare på mig og siger "er det bare fyld du har i skabet?"
Ja ja, men konen her er blevet noget smallere og har ikke fået skiftet ud i den pæne-afdeling. Så hvad gør jeg og pludselig midt i strygetøjet kom ideen ♫
Denne gamle sag er for stor - meeen det skulle være til at gøre noget ved. I dag besøger vi svigerforælderne og så skal svigermor hjælpe mig med at sætte nåle i og passe den til ☺
Når den så passer, jaaa så skal den farves - jeg havde tænkt mig at farve den lilla. Elsker lilla

Så skal der gang i hæklenålen og hækles blomster. Nogle skal sættes på kjolen og andre skal laves til et "bånd tørklæde"
Nu håber jeg bare at kjolen bliver pæn efter en gang farvning. Er lilla stadig ok? også her til foråret?

5 kommentarer:

  1. Jeg elsker også lilla, og farven kan da bruges året rundt ;-)
    Glæder mig til at se kjolen opdateret og lilla!

    KH

    SvarSlet
  2. Lilla er den nye sorte ;-) den er kommet for at blive, jeg mener også at farven kan bruges året rundt. Glæder mig til at se den.

    SvarSlet
  3. Det lyder som en genial idé! Viser du den frem når den er færdig?

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig viser jeg den frem når den ☺

    SvarSlet
  5. Lilla er ALTID pænt:) Sikke et dejligt "problem", at det er dig selv og ikke tøjet, der er krøbet.

    SvarSlet