søndag den 27. marts 2011

Blogtræf Aalborg....................

Dejlig dejlig dag - det er lige hvad det var i går.
Jeg var til blogtræf i Aalborg, som Lone havde angerret. Mit træf startede i Randers, hvor jeg samlede Gitte op. Så vi fik snakket lidt inden vi kom til Aalborg.

Vi var en hel flok skønne kvinder, som hyggede og snakkede.
Der blev hæklet blomster m.m.
Syet ugler og svampe.
 Foldet armbånd
 Broderet i 3D
 Svampene er et eks. et 3D broderi.
 Nogle havde boder og solgte af deres flotte ting.
 Er de ikke skønne?
Lone havde skrevet fuld forplejning og det var lige hvad der var!
Sikke en frokost♥
Ja - den søde tand var der også tænkt på.
Vi manglede ikke noget. - Stor TAK til de to kære mænd, som stod i køkkenet den dag ☺

Lone havde også været ud og sørge for gave til os. Udover en goodiebag til alle, var der forskellige gaver som blev uddelt ved lodtrækning  -  og se lige hvor heldig jeg var!!
 500 kr til Stof 2000 - givet af Stof 2000  HURRA!

Træffet var fra 11-16.30 men hold da op hvor tiden løb hurtig. Jeg var hos to workshops og fik lavet en armbånd og fik prøvet at broder i 3D. 
Jeg kunne sagtens have brugt meget mere tid - for jeg nåede ikke rundt og der var så mange blogger jeg ikke fik snakket med. Men stemningen var høj og atmosfæren var skøn.
Jeg fandt endnu engang ud af at verden var lille. Da jeg satte mig ved folde bordet var der en der sagde "Hedder du også Gram?" jeg kiggede på hende og sagde "jooo" og pludselig kunne jeg se hvem det var, troede jeg. Jeg kom til at gætte på søsteren, men det var lillesøsteren til en jeg havde gået i parallel klasse med i folkeskolen og hun havde gået i parallel klasse med min lillebror - sjovt. Det var Karina fra Unikarina - verden er lille.
Goodiebag - sponseret af Creativ hobby, Rikki Tikki, Av form, Perleplus.dk, Ikea, Lene Bjerre

♥ TUSIND TAK FOR EN DEGLIG DAG ♥
♥ TAK FOR ARRANGEMENTET, LONE ♥

4 kommentarer:

  1. Tak for en hyggelig dag Henriette - det var så hyggeligt at møde dig igen.

    SvarSlet
  2. Ja verden er knoetlille og saadan nogle dage alt for korte (smil).

    SvarSlet
  3. Det var super hyggeligt at følges ad med dig, og jeg håber at vi mødes igen og kan være kreative sammen.... ü)

    SvarSlet
  4. Tak for en hyggelig dag - rart at få sat ansigt på ;0)

    SvarSlet