onsdag den 23. marts 2011

Dyrlæge

Muffin skal til lægen i dag. Hun skal have sin vaccination #2. Jeg er spændt på hvordan det går. Muffin er stadig ikke helt tryg ved at køre bil. Hun piver og piver, men bliver dog i den kassen. Jeg har foret en grøn mælkekasse med et tæppe så hun kan ligge blødt.

Manden tog til Norge i går og kommer først hjem sent i aften. Jeg burde snart være vant til at han tager afsted ind imellem, men det er stadig sært han ikke var hos mig når jeg skal sove. Jeg mangler mit sovedyr, plejer jeg at sige til drengene.
Drengene bestemmer menuen når manden ikke er hjemme til aften - så som regel står den på havregrød, risengrød eller øllebrød - for det elsker de og ok det er dejligt nemt for mig at lave. Så på årets første dejlige forårsdag lavede jeg risengrød ☺


Vores nabo har fødseldag i dag - hun bliver 50 år.
I dag holder hun åbent hus. Hun er vores helt lokale politiker. Ved sidste valg blev hun valgt ind i byrådet. I dag åbenhus og fest senere på året. Hun holder åbent hus i en tidsbegrænset tid. Jeg forstår hende godt, for så er der ikke nogen som bliver hængene til langt ud på aften.
Tillykke med de 50 år, A ♥

Mine løbesko - de løber og løber og...........
Jeg har meldt mig og mine løbesko til Feminas kvindeløb i Århus lørdag d. 30 april. Vi skal løbe 10 km - uhhh. Jeg har aldrig løbet 10 km, og lige nu har jeg ondt i venstre skinneben efter løbeturen i går. Skinnebennet har fået smurt Felden gel på - så går det vil over.

1 kommentar:

  1. Sikke en dejlig lille Muffin, I har fået. Jeg har jo ikke rigtig fulgt med på det sidste, men jeg kan da se, at jeg er gået glip af noget.

    SvarSlet