fredag den 11. marts 2011

Ny bog..................

Så er jeg klar til at begynde på en ny bog. Når jeg har læst en bog, skal jeg have sluppet den helt inden jeg begynder på en ny - med undtagelser selvfølgelig. Hvis jeg læser en serie, kan jeg sagtens starte på den næste bog et par dage efter.
Manden har lige læste "Fem" af Bjarne Reuter og syntes at det var en bog jeg skulle læse. Jeg ved overhovedet ikke hvad bogen handler om og har endda ikke læst hvad der står på bagsiden.
Jeg åbnede den i morges og er grebet.

5 unge mennesker (3 piger, 2 drenge) skal bo i skovridderhuset i Vedø skov og de tilhører Jahves Disciple. De skal bo der i en uge og ordne haven. Der er ingen strøm, da håndværkerne er kommet til at skære ledningen over. De kan ikke låse dørene, for der er ingen nøgler - dog er en dør låst og den ene pige syntes hun kan høre nogen bag døren.

Her er virkelig lagt op til spænding og jeg er kun 1/5 del inde i bogen. Min fornemmelse siger mig at den bog snart er læst ☺

God weekend - og pas på derude ♥

1 kommentar:

  1. Det er en super god bog... det er en nyskrevet (eller det er jo noget tid siden den udkom) version efter samme plot som 7B (eller A) også af Bjarne Reuter :)
    God fornøjelse :)
    KH Micha

    SvarSlet