onsdag den 23. marts 2011

Sommerferie....................

Nu kan vi komme på sommerferie og jeg glæder mig rigtig meget. Hele familien skal afsted. Det er jo et spørgsmål om tid inden ældste (snart 17) melder fra.

Vi er telt-folk plejer jeg at sige. Bilen bliver pakker på bedste vis med: telt, luftmadrasser, soveposer, dyner, bord-bænke-sæt, service, tøj, m.m. og to ting vi ikke kan undvære : trangia og Weber go-anywhere. Med disse to ting kan vi lave det dejligste aftensmad.

Sidste år gik turen til Tjekkiet. Det var en dejlig ferie og yngste siger " skal vi ikke til Tjekkiet igen".
Men i år skal vi til Danmarks  "lille" solskins ø - BORNHOLM
Min veninde spurgt om vi havde bestilt færgebillet - nej, det har vi ikke endnu. "Kan i så for det gjort, ellers er det ikke sikkert i kan komme over"
Hun havde ret. Jeg tjekkede færgeafgangene og kunne se to dage efter at nogle af de gode tider var væk.
Men nu er færgen bestilt over og hjem igen. Campingpladsen er også bestilt. Vi skal ligge i Hullehavn Camping i 10 dage.

♥ Vi glæder os ♥

1 kommentar:

  1. Hvor lyder det skønt med Bornholm til sommer. der gik vores ferie hen sidste år - og der var vi også forbi Hullehavn. Ungerne elskede at hoppe i fra vipperne!

    Kh. Mette

    SvarSlet