lørdag den 30. april 2011

Løb..........

Kvindeløbet i Århus er nu vel overstået.
Sikke en dag - sikke et vejr ☺
Det var varmt og støvet - men en rigtig god oplevelse!
Der blev løbet til og jeg er rigtig stolt - for jeg løb hele vejen rundt - 2 gange = 10 km.
Løb uden stop - sejt♥
Manden og de to yngste heppede mig ind - men jeg så dem slet ikke - jeg så kun mållinjen - hi
Tiden blev for de 10 km og jeg klapper mig selv på skulderen.
62 min og 9 sek
Se lige jeg var også pyntet op til dagen. Nummerskiltet var lidt kedeligt, så det blev sat på med lidt hæklede blomster og hjerter - se lige mit lille svedbånd ☺

5 kommentarer:

  1. Du er ski sej.. Super godt gået..:0)

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot!
    Og det var da det skønneste vejr og en dejlig rute gennem skoven. Det kunne ikke have været bedre.

    (Jeg kunne ikke løbe hele vejen, så der er plads til forbedringer til næste søndags Femina-løb)

    SvarSlet
  3. Du er simpelthen for sej Henriette ü

    SvarSlet
  4. Hvor må du bare være stolt af dig selv...s***e godt klaret..jeg er imponeret:)
    Stort tillykke.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet