fredag den 29. april 2011

Læsestof............

Ny bog i hænderne. Er der noget skønner end lige at kunne tage "5 min" med en kop kaffe og en god bog i et lunt hjørne i haven?
Nej, vel ♥
Jeg arbejder stadig på den dejlige bunke bøger, som jeg fik i jule- og fødselsdagsgaver. Skønne gaver, som glæder længe♥
Jussi Adler-Olsen er taget frem. Denne gang "og hun takkede guderne", måske er der nogle som kender den som "firmaknuseren".
Jeg kan godt lige at læse Jussi's bøger. Han skriver spændende og man har bange anelser om at det kunne ske rigtigt. Nydes skal den ihvertfald i et lunt hjørne.
Ingen brændte fingere - ingen råben om at der er et hul i grydelappen eller at de er for små til deres store hænder ☺
Nu er der to store firkantede grydelapper færdige. De ligger pænt i køkkenet og venter på at blive brugt og det er helt sikkert at de vil blive ♥

Morgenstund skrider frem. Fik lige en uventet pause. Jeg løb TØR for garn til den på en lørdag eftermiddag og inden jeg fik købt nyt - var den kommet til at ligge igen. Men nu er igen gang i den og lige om snart er den klar ☺

På hæklenålen er der noget spændende. En lille taske til - ja, det får i at se når de(n) er færdige ♫♪

Ingen kommentarer:

Send en kommentar