tirsdag den 17. maj 2011

Jubiiii.................

Nogle gange kan Post Danmark være hurtig - nå ja det var jo også et firma, som brugte dem ☺
Se hvad posten havde med
Jeg har kigget efter en ny blender - en rigtig blender. Jeg har en til at sætte på min stavblender. Jeg fladt for Philips HR2094 - men ikke for prisen. Den koster 999 i butikerne.
Søndag aften søgte jeg så på nettet, for nu skulle det være!
Jeg fandt blenderen til en helt udsøgt pris - 499 kr og fragten kostede intet.
Skulle - skulle ikke.
Jeg gjorde det. Jeg bestilte en blender hos WhiteAway.com og betalte med kort. Aldrig overføre pengene - banken kan intet gøre, hvis man overføre pengene og man ikke får varen.
I går kom så mailen - din ordre er afsendt
I dag kom posten med blenderen.

Nu er den vasket - den skal også afprøves, men med hvad? frugt, grøntsager eller andet??
Roder lige lidt på nettet, og ser hvad jeg kan finde.

4 kommentarer:

  1. Den er god, kan jeg fortælle...husk at give den et ekstra drej i urets retning, når du skal starte den....det glemte jeg, og troede den var i stykker :-)

    SvarSlet
  2. Den har jeg og den er supergo'. Fyld den med frosne jordbær, blåbær og 1 banan, hæld juice ved til massen er næsten dækket, mix og nyd.

    SvarSlet
  3. Det er da lidt af en jummi-maskine. Saa er det smoothie-time!!!!!
    Din morgenstund er hammer flot.

    SvarSlet
  4. Nøj, den ser lækker du.
    Drømmer også om en ;)

    yt.

    SvarSlet