tirsdag den 10. maj 2011

Nyt...............

Tog lige en tur til Horsens.
Jeg skulle lige have noget stof, så jeg kunne sy noget tøj til mig selv. Jeg havde fået mod på at sy mere tøj.

Der var så mange lækkere stof ude i stofforretningen i Åbyhøj og der skal jeg bestemt ind igen.

Men men jeg var jo så heldig at vinde et gavekort til Stof2000 ved blogtræf i Aalborg. Derfor tog jeg til Stof2000 i Horsens.
Jeg fik købt stof til 2 par bukser. Det ene par er et par hvide ¾ buks, det andet skal være mere pludre og med smock. Det bliver spændende at prøve at sy smock - det har jeg aldrig gjort, men nu skal det være.

En lille hjerteknap fik jeg også til min hæklede pung, så kan den blive færdig og blive præsenteret for jer♥
Det var det halve af gavekortet - jeg skal nok finde på noget mere, men næste gang tror jeg turen går til Århus, stof2000 og StofShop ☺

2 kommentarer:

  1. Det lyder godt nok spændende;) glæder mig til at se dem..og hold da fast det er en skøn,skøn bluse i sidste indlæg;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Herligt. Saa gaelder det bare om at komme igang (smil).

    SvarSlet