fredag den 17. juni 2011

Skals håndarbejdeskole..............

Flaget var hejst ved Skals design og håndarbejdeskole. De var klar til at vise eleverne arbejde frem og sikke et arbejde. Der blev sagt mange næe, ih og nej hvor skæg.
Nu kommer der maaange billeder. Jeg kunne ikke rigtig bestemme hvilke billeder i skulle se, så valget blev på mange ☺

 I tvivl?
 
 
 
 Nålebøger
 
Se lige hvor småt det er 
 
 De næste billeder er ting lavet af børn (9år -)
 
Sjov strikke taske. Det var en læres taske til hendes strikketøj. Sikke en god ide.
De næste er voksne elvers værk.
 3D-broderi på et forkælde
 
 
 
 
 Bamsens tromme er en nålepude
 Dug med mennesker, som bære på ting.
 
 
 
 
 
 Min favorit, sjov ☺
 
I teltene var der kunster, som udstillede og solgte af deres ting. Det var stort set umuligt at fotografere der - desværre.
Udstillingen var godt besøgt og vældig hyggelig. Sikke en atmosfære ☺

Det var lidt sjovt. Her køre vi ca. 100 km hjemme fra og så sætter vi os med en kop kaffe lige over for min tidligere chef fra hjemmeplejen. Sjovt - ik'.

God dag. Svoger og jeg sluttede lige af med at tage forbi 4 genbrugsforretninger. Men det må i se næste gang ☺

5 kommentarer:

  1. Der er godt nok mange ting jeg er vild med.. BLA lampeskærmen og bøger med broderierne.. Du må ha haft hovedet fyldt op da i var på retur fra den dag:0)

    SvarSlet
  2. Åh bare det havde været mig! Jeg er syg for at besøge skolen igen. Var elev der i 5 måneder omkring 1980. Et af mit livs absolutte højdepunkter. Kan kende stilen og lokaliteterne udfra dine billeder. Tusind tak for kigget.

    SvarSlet
  3. Sikke alle de lækre ting der er lavet.

    Gad godt at have set det.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  4. Kan se at vi begge har været forbi Skals denne weekend :) Er ligesom dig blevet blæst omkuld af de mange kreationer. Personligt ønsker jeg mig meget dugen med alle de mennesker :)

    SvarSlet
  5. Dejligt - Tak for kigget, når jeg nu ikke selv ku' komme forbi i år....

    SvarSlet