mandag den 20. juni 2011

Skriften på væggen..................

Søndag aften så man så lige mig i ført slap-af-bukserne og malertrøje (se venligst bort fra det ☺)

Hvad lavede jeg så der i hjørnet??
Jo, der skulle skrives på væggen. De moderne tider er skøøøn. Se, jeg lånte en projekter, koblede den til min pc. Straks blev teksten kastet op på væggen. 
Jeg prøvede et par gange i løbet af eftermiddagen, men for lyst. Jeg måtte vente til solen var gået om på den anden side af huset.
Med lidt musik  - så gik det som en leg.
Hele verset er tegnet op på væggen. I dag skal der blandes en sort maling og så er jeg klar til at male teksten op. Det bliver bare spændende ☺

2 kommentarer:

  1. ;0)
    spændt på resultatet ...

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se det helt færdigt.

    Kram Marlene

    SvarSlet