onsdag den 1. juni 2011

Status.................

i køkkenet.
Nu holder jeg fri og går ud i haven for at nyde det dejlige vejr.
22 gulerodsbrud er bagt
 En kagedåse fyldt med biscotti. 
Vi bruger dem engang i mellem i koldskål og der bliver måske koldskål-vejr i weekenden ♫
Karamel-snitter.
Manden elsker dem, men får dem ikke så tit.

I køleskabet står rugbrødet og grovbrødet og hygger til i morgen.

Kaffe! jep det er vidst lige det der er brug for ♫ så det må jeg gå ud og lave inden jeg køre helt i tomgang.

Opskrifterne skal nok komme, men ikke lige nu ☺ Forsat god dag♥

2 kommentarer:

  1. søde Henriette

    det kan du ikke være bekendt ....
    mundvandet løber....for lækre kager.... og de brud :)....
    det er da for vildt alt det du har fået bagt...
    glæder mig til opskrifter
    kram og hygge helt nede i gear :)♥

    SvarSlet
  2. Søde Henriette.

    Det er ikke pænt gjort.

    Hold op hvor kunne jeg godt spise en af de gulerodsboller. Glæder mig vildt til opskrifterne.

    Kram Marlene

    SvarSlet