tirsdag den 28. juni 2011

Test.......................

Posten kom med denne kasse i dag.
Jeg blev for noget tid siden kontaktet pr. mail af firmaet Geelmuylden Kiese. De spurgte om jeg ville afprøve nogle Philips produkter.
Ok, tænkte jeg hvad er det her for noget. Lidt roden rundt på nettet blev manden og jeg enige om at skrive tilbage, med nogle spørgsmål.
Jeg fik pænt svar tilbage og sagde så ja tak til at afprøve et par Philips-produkter.
Derfor kom posten med en pakke til mig - kun til låns i et par uger.

Hvad forventer de så af mig?
At jeg skriver hvad jeg mener om deres køkkenapparat.
Efter at have pakket Robust Juicer ud, er den blevet vasket - nu skal den samles og afprøves.
Utrolig nemt at skille og samle. Se lige jeg samler den faktisk med min venstre hånd - ingen snyd der. Alle delene kan vaskes i opvaskemaskinen, så der kommer de næste gang.

Hvad skal jeg så køre igennem? Jeg er åben, kom med forslag og spørgsmål - så skal jeg afprøve og besvare så godt jeg kan.

1 kommentar:

  1. Det er rigtigt lækkert at lave juice selv.
    Jeg kan anbefale - gulerødder, æbler, brocolli og pære sammen :)

    Der er også mange som kommer rødbede og eller ingefær i, men da jeg ikke kan tåle det, har jeg ikke så meget erfaring med det. Du kan eventuelt låne bøger om det på biblioteket

    SvarSlet