torsdag den 25. august 2011

For you ♥..................

Da Manden kom hjem, lidt senere end normalt, stod der en lille pakke og ventede på ham.
Jeg havde købt en lille overraskelse til ham, noget som Manden havde snakket om længe. Så det ville falde i god jord.
"Hvem er det til?"   "Er det dig der har været på spil?"
I kassen lå en sele og lidt tilbehør til en græstrimmer. Vi kalder det en snurretop.
Manden kiggede lidt også måtte jeg lige gå ind i syrummet og hente det der skulle sidde i selen.
Nøj, han blev glad. Manden havde fået nyt legetøj.
Nu kunne aftensmad være aftensmad ☺
En hurtig om skiftning og ud i haven. Den skulle da startes og afprøves.

Det var lige hvad Manden havde ønsket sig. En snurretop med håndtag og sele.
Super overraskelse.

5 kommentarer:

  1. Og saa faar du super flot have. Godt gaaet.

    SvarSlet
  2. Ja hvad kan være større for en mand end noget der kan brumme højt :) Kan se det for mig !

    SvarSlet
  3. hej Henriette

    hold da op en dejlig mande-gave :o)...
    var det ren forkælelse eller fø's da ?
    Du kan tro vi talte om at se dig imens vi var afsted ...men tidsplanen var lidt stram ...
    næste gang slipper du ikke :o)
    kram♥

    SvarSlet
  4. Den gamle var ikke til mere og vente til fødselsdagen i okt, kunne han ikke rigtig. Så istedet for han selv købte den, kom jeg ham i forkøb. Det er dejligt med en gave ☺

    Marianne - vi ses næste gang, eller når jeg holder blogtræf. Det spøger i mit hoved ♫♪

    SvarSlet
  5. Altid dejligt med uventet gaver ;)
    Den ser noget sej ud.

    Yt

    SvarSlet