torsdag den 29. september 2011

Øj.............

Sikke en dag :o)
Ældste søns cykel var punkteret og det opdagede han lige inden han skulle afsted for at nå bussen.
Ind i bilen og køre ham til Odder, så han kunne komme videre. Hjem igen og få de næste afsted.

Jeg nåede lige en kop kaffe og få lidt fra hånden inden de to yngste skulle hentes. De har fri kl. 11:05 og bussen køre først kl. 12:05 - genialt!
Ud over det havde jeg en aftale med ældste kl. 13:05 inde i Viby. Vi skulle ud og kigge på stof ude i Stof og Stil. Fra Viby gik den til Tilst og ind i Stof og Stil.
Ældste valgte det stof han syntes bedst om og jeg kom lige til at putte lidt lynlås i vognen. Måske jeg skal lave en box eller to. Lidt uldgarn til et par filttøfler, som yngste har bestilt og nogle filtede nisser.

Efter turen i Stof og Stil skulle vi lige et hurtigt smut i Bilka, for bagefter at hente 330 liter kugler. Den første pose de fandt til os, var der hul i og der stod kugler ud af sækken. Den anden holdt tæt lige indtil vi kom ud i bilen. Heldigvis opdagede vi hullet og heldigvis havde ældste lige en elastik i lommen :o)
Stof og kugler??
Ældste ville gerne have en sækkestol mere. For 3 år siden lavede jeg en sækkestol til hver af drengene. Sækkestolene blev lavet med en form som en bolche. Nu vil ældste gerne have en mere. Denne gang bliver formen en anden. Men rolig rolig, der skal nok komme billeder ♥

Dagen var ikke over endnu. For på hjem vejen skulle der hentes hønsefoder, afleveres bog på bib og hentes 5 kg svinefars og 5 kg kalvefars.

Nu er det hele lagt på plads. Farsen er delt op i 500 grams poser og aftensmaden er spist og ryddet væk.
Nu sidder jeg bag skærmen og sumper. Blogger på den ene halvdel af skærmen og ser "Livens ondskab" på den anden halvdel og med ørebøffer på :o)

Om en time sidder jeg og ser "Simon & Malou"
- helt rigtig, manden er ikke hjemme ;o)

2 kommentarer:

  1. Hold da op, sikke en dag, bliver helt stresset af bare at læse det.

    God stille aften til dig.

    SvarSlet
  2. Nogen dage er bare lidt for "spændende". Jeg kom f.eks. hjem til en kælder under vand i går eftermiddags.... Om jeg er træt af det? JA!

    SvarSlet