tirsdag den 1. november 2011

Jubiii.................

Posten har været her med en pakke og ikke bare en pakke, men PAKKEN.
Pakken fra Lene ♥ Pakken med min gevinst i ♥
Se lige hvor fin den er pakket ind, man kan da ikke andet end blive ekstra glad ♫♪
Under låget lå en masse kort. Det var en hilsen fra alle de dejlige kvinder, som har hæklet firkanterne til tæppet. Jeg fik helt gåsehud ♥
 Mange skønne hilsner.
De er læst en gang, og de vil blive læst igen ♥
Så kom jeg ned til tæppet ♥
Er det ikke bare skøn?

Tusind tak til Lene, som skød denne spændende give away igang. Tusind tak for det arbejde Lene har lagt i tæppet.
Tusind tak til alle jer, som har hæklet de skønne firkanter. Jeg er sikker på at alle de varme tanker i har sendt med firkanterne gør tæppet ekstra varmt ♥

God dag til alle,
mit humør er bare helt i top ♫♪

9 kommentarer:

  1. Tillykke med det smukke tæppe.

    SvarSlet
  2. Hvor har du bare været heldig.

    Smukt, fint og dejligt tæppe.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  3. kære Henriette
    hvor var det godt tæppet nåede frem til dig og dine ... Kunne forestille mig at der i aften vil blive kamp om det ....
    Synes virkelig også Lene har gjort et kæmpe arbejde .... Et smukt smukt tæppe er blevet til ... fyldt med sjæl og varme tanker ...
    kæmpe kram til dig din heldige .....♥ ;O)

    SvarSlet
  4. Kan jeg skrives op til at få lov at prøve det på torsdag?
    Skønt skønt tæppe og der er lagt så stort et arbejde i det fra så mange dejlige damer.

    SvarSlet
  5. Tillykke med det... Det er bare så kønt og skønt.. Gid det var mig.. hi hi
    KH Iben

    SvarSlet
  6. Ja ja så pyt da, hold da så meget .... Det er altså bare et lækkert tæppe. Og hov Ditogdut jeg har førsteprøverret !! TILLYKKE

    SvarSlet
  7. Hvor er det et fantastisk tæppe! Og dejligt med alle de hilsner.
    Du er heldig.

    SvarSlet
  8. Det er verdens flotteste tæppe! Når engang du bliver træt af det, du ved når det ikke har opført sig ordentlig i en periode, så vil jeg altså gerne agere aflastningsmor for tæppet:-) Nej pjat nyd dit tæppe i fulde drag. Det ville jeg have gjort:-))

    SvarSlet
  9. Jeg er spændt på, hvor lækkert det er blevet efter det er blevet vasket. Jeg håber, at vi hører, hvad I andre synes om det imorgen...Henriette, pas på det ikke forsvinder, - det lyder som om andre vil have fingrene i det :-)

    SvarSlet