mandag den 12. december 2011

Mandag..........

Hold da op - så blev det lige mandag igen.
Det har gået stærkt siden torsdag.
Torsdag havde jeg en hyggelig aften sammen med Birgit og Helle, hvor vi lavede 3D stjerner. En dejlig aften, og sådanne dejlige aftener har det med at blive sene. 

Fredag morgen skulle jeg tidlig ud af huset, for jeg havde lovet at køre manden på arbejde. Manden skulle til julefrokost også SKAL han ikke køre hjem. Så det var ud af huset kl. 6.30 også hjemme igen lige inden 10. Ja ja, men jeg skulle lige have en kop kaffe og hilse på nogle af hans kollegaer :o)
En teknikker skulle komme og kigge på opvaskeren - bagefter hente alle 3 drenge også til Horsens. En skulle klippes, et par gaver skulle købes osv.
Hjemme igen og puste lidt ud inden manden skulle hentes inde i Århus. Der blev jeg så stoppet af politiet.
Først tænker man "gjorde jeg noget forkert", men han ville bare lige se et kørekort og høre om jeg havde været til julefrokost - "næ, men jeg har lige hentet manden fra et" - fint sådan skal det være :o)

Lørdag stod i kagebagning. Der skulle bages en muffin til desserten, en kage til kaffen og bunde til flødeboller.  
Yngste havde bestilt skraldespandsmonsteret fra SesamStreet. Han hedder Oscar. Manden fik lavet en ret god Oscar og yngste blev glad.
Det sidste jeg lavede var at lege med chokolade. Flødebollerne er lavet efter denne opskrift. Honningkagerne blev overtrukket med chokolade og pyntet med hvid icing. (glemte at tage et billed og nu er de spist).

Søndag kom næsten hele familien for at fejre yngste. Han bliver 10 på torsdag og er der noget han har ventet på så er det hans fødselsdag :o)

Nu vil jeg nyde en kop kaffe og kigge rundt i blogland - god dag ♥

4 kommentarer:

  1. Pyha..... Godt du nåede det hele (igen) Super flot monsterkage. Klap lige husbond en ekstra gang på skulderen fra mig :) Hm og de flødeboller kan da heller ikke have stået længe !

    SvarSlet
  2. Hold da helt fest, - sikke en monsterkage:)

    Jeg kunne godt lige sætte tænderne i en flødebolle eller to.....

    SvarSlet
  3. Uhmmm.. du er altså en knag til lækre sager ;0)

    SvarSlet
  4. Sikke en fest af kager. I er altså bare så kreative med maden derude på landet ;-)
    Tænker lige om man ikke kan spise flødeboller d 22, hvad mener du Birgit? :-D

    Kram Gitte

    SvarSlet