fredag den 16. december 2011

Så.............

Hold da op ! Jeg kom mange steder i går aftes - ja ja altså på nettet.
Jeg skulle have rettet min baggrund op.

Der blev rodet (måske var der nogle der opdagede det - hi) og rodet på min blog opsætning i går aftes.

Endelig endelig fandt jeg noget, som jeg håbede ville hjælpe.
Min helt egen testperson, Elfepigen, har meddelt at nu ser det helt normalt ud hos hende - HURRA!

Jeg har fundet hjælp her og her.

Baggrundsbilledet er et jeg selv har lavet. Det ligger på bloggen, som en HTML-gadet.

Jeg fandt inde i Blogger forum en tråd, som hed "my background template has shrunk" .
Her var forklaringen, at Picasa har ændret deres billede upload - eller sådan noget.
Underligt både Blogger og Picasa er Google baseret! Men arbejde helt sammen - hmmm.

Men løsningen er:
Dette er billedes webadresse, som skal kopieres ind i en html-kode.

https://lh4.googleusercontent.com/-r0B8iHW7oEg/TupXtMu9wQI/AAAAAAAADO4/y3sozThcB9s/s800/baggrund.png

I min kode står der /s800/ men det skal ændres til /s1600/  - nu vil baggrundsbilledet fylde skærmen ud.

Det satte jeg så ind i min gamle html-kode og hold da op der skete ting og sager.
Der var lige pludselig to baggrundsbilleder istedet for et!
Jeg måtte finde en ny kode til at styre min baggrund og helt tilfældigt faldt jeg over denne.

Jeg ville gerne skrive koden her, men i må nøjes med linket. For koden forsvinder hver gang jeg opdater indlægget. Men følg linket :o)
Fundet her

Håber alt køre som det skal ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar