søndag den 29. januar 2012

I did it...............

Der var kommet mere sne i løbet af natten og termostaten viste -2,5 da jeg stod op kl. 7.30.
Natten havde ikke budt på megen søvn, for mellemste brækkede sig en gang i timen indtil ved 4 tiden.

Men ud af sengen "sprang" jeg, for jeg skulle ud og have mit havergryn m. kanel og rosiner. Der skal helt gå omkring 3 timer efter et solid måltid inden jeg tager løbeskoene på.

Jep - I did it again !
Jeg trodsede vejret og ved i hvad - det var ikke så koldt endda. Da vi først var kommet igang - tja så gik det som i brun sæbe.
Sikke noget sjap det var at løbe i. Alle de mennesker! Hele tiden var det med at finde et hul man lige kunne smutte igennem. Ikke engang 400m før mål var det til at sætte farten op!

Jeg er nu lidt tilfreds - taget forholdene i betragtning så fik jeg en ok tid.
5 km på 29:57

Resten af søndagen skal gå med at lægge to par bukser op. Manden og ældste har fået bukser med alt for lange ben, men det kan nemt rettes.
Mellemste for sovet ud og forhåbentlig kørt maven på spor igen.
Yngste vil gerne selv sy et betræk og Ældste sidder sikkert i hans sækkestol og laver matematik aflevering.

Fort sat god søndag til jer ♥

5 kommentarer:

  1. Sejt med en løbetur i det vejr. Her laves der også matematikaflevering og der ordnes vasketøj. Nu kalder sofaen og strikketøjer snart. Det kunne være skønt med en god film i flimmeren mens sneen drysser !!!...

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Du er da bare vedholdende. Flot!

    SvarSlet
  3. Hvor er du bare go Henriette,at rive dig ud at løbe i det vejr...vildt flot:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. Flot tid, tillykke. Og godt gået i det vejr.
    Håber sønnekke kommer sig uden at dele virussen med jer andre.

    SvarSlet