torsdag den 26. januar 2012

Overtræk.......

Heldigvis ikke på kontoen - hi
Det skrider frem ad med overtrækket til symaskinen.
For og den pæne side sidder nu sammen med nåle. Så der er ikke langt vej igen :o)

Jeg har med vilje ikke stivet stoffet af med Vlies. Jeg vil have en blød overtræk til symaskinen. Så kan overtrækket nemlig tåle at blive "krøllet" sammen uden den for bukkanter.

Mon jeg bliver færdig i dag?
Efter det hele er syet sammen, så skal der lige laves et hul i toppen til maskinens håndtag også skal der lige sættes en kantbånd omkring det hul også...................

Den vil straks komme her på bloggen når den er helt færdig.

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se dit færdige resultat - jeg har selv planer om at lave et overtræk til min datters symaskine - den er købt brugt og toppen dertil manglede.

    SvarSlet
  2. Uha, det er spændende når vi får det færdige resultat at se. Jeg hepper på du bliver færdig i dag søde :-))

    SvarSlet
  3. Glæder mig også.Det bliver garanteret super flot og unikt.Og selvfølgelig ser vi det allerede i morgen on the air

    SvarSlet