tirsdag den 10. januar 2012

Startet..........

Nu har jeg endelig fået gang i quiltningen af forårs-vægtæppet.
Egentlig ved jeg ikke hvordan jeg skal quilte det, men nu er jeg startet med at kante blomsterkrukkerne. Så mon ikke ideerne dukker op mens jeg syer det kedelige ;o)

Tilbage blikket på hvad jeg havde fået startet i 2011 og ikke afsluttet har faktisk hjulpet. Vægtæppet sidder mest i symaskinen - dog har skal jeg da lige have lavet et symaskine overtræk. Jeg kan simpelthen ikke finde det som maskinen er født med og mig som aldrig smider noget ud. Pyt, det betræk var også 15 år gammelt.

Drops trøjen går stille og roligt frem ad. Jeg sparker til mig selv og nu skal den gøres færdig! Så jeg strikker og strikker og venstre side er snart færdig. Så mangler jeg bare højre side og to ærmer :o)

1 kommentar:

  1. Jeg orker ikke at tænke på det jeg burde gør. Jeg har bestemt mig at jeg vil lave det jeg har lyst til....og måske skal jeg lære at sig nej til nogle ugler.

    SvarSlet