lørdag den 23. juni 2012

Fod på.....

Jeg har søgt og jeg har ledt og endelig har jeg fundet.
Nye yndige sandaler.
Jeg kan ikke bare smutte i alle slags sandaler. Min fod er udstyrret med en høj vrist, og det er som om fodtøj er lavet til folk med en lav vrist.
Jeg kan falde for en sko, men foden kan ikke værre i den.
Ud over det med vristen, så går jeg skæv på skoen, hvis der ikke er noget til hælen. Derfor skal skoen være mere end en slipper.
Jeg har prøvet flere par sko og øv de klemte hen over foden. Jeg har også prøve flere af samme model, det kunne jo være en var mere løs i det. Endelige fandt jeg en :o)
Teva har lavet denne skønne sandal og se lige farven på sandalen. Jeg var solgt og mine fødder sagde god for den - jubiiii.
Så var de pæne sandaler i hus - ikke noget jeg plejer at have. En pæn sandal til daglig brug. Jeg plejer bare at bruge mine gode trave sandaler.
Sålen på mine gamle sandaler var knækket, det var da en skam ;o)
Allerede sidste sommer forelskede jeg mig i denne modellen fra Teva. Her er der ingen problem med vristen, for de kan indstille både her og der :o)

Nu har jeg sandaller til en hver lejlighed. 
Selv i regnvejr er de sikkert gode, for jeg er sikker på de ikke holder på vandet :o)

3 kommentarer:

  1. De er så fine på din fod også :-) Og neglelakken der matcher ;-D

    SvarSlet
  2. Hvor dejligt.... Jeg hader.. virkelig hader at lede efter sandaler...... Har en smal fod.. og dum og sart.......

    De sidste mange år har jeg dog kunne finde en ecco sandal.. men kønne er de altså ikke.. og møg dyre...

    Dine nye ser nu altså ret så fine ud !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Super fine sko, har aldrig set den øverste før, men har i flere år luret på den nederste....måske snart :o)

    Så er der ved datterens hjælp hjembragt en BLÅ skærm lilje fra Løvbjerg, hold dog op der var noget for pengene, potten var EN stor rod...

    Mange hilsner fra Joan M.

    SvarSlet