lørdag den 21. juli 2012

Ny kjole....

Jeg har den ide jeg skal til at gå med kjole. I flere år har jeg prøvet at gå i kjole, men har ikke følt mig tilpas i dem. Så hellere et par bukser, det ved man da hvad er.
Men nu skal jeg altså have nogle kjoler, for ellers vender jeg mig aldrig til at gå i kjole. og der er så mange fine kjoler.
Hvis jeg skal gå i kjole, så er jeg nåd til at have flere forskellige og kun kjoler til pæn brug.
Denne model er syet efter Onion's mønster nr.2008. Det er en model, som er lige ud af landevejen.
Jeg syede den mens jeg så "Crush" på bærbaren og med hørebøffer i ørene ;o)

5 kommentarer:

  1. Hvor er du sej til at sy. Så kan du jo få en kjole til enhver lejlighed:)

    SvarSlet
  2. Hvor er den FED Henriette.. Og lige ud ad landevejen siger du.. HM jeg skal ikke prøve selv - men den har nogle vild flotte farver.. Og det er så sjovt - for jeg er modsat dig.. kjoletøs - og har netop købt to par bukser.. ha ha.. Trænger bare til også at kunne gå i bukser.. Sjovt ik..
    KH Iben

    SvarSlet
  3. Det er da også dejligt at gå i kjole, jeg går stort set aldrig i bukser.
    Lækker kjole du har syet, den er jo perfekt til den sommer, vi er lovet dukker op i næste uge

    SvarSlet
  4. super ...
    det er da ellers dejligt med kjole og gamasher til .. intet der strammer ;0)

    SvarSlet
  5. den ser dejlig nem ud er selv på jagt efter et super enkelt mønster denne er lige mig:)

    SvarSlet