torsdag den 12. juli 2012

På indkøb.........

Jeg havde en 5-6 år gammel indkøbskurv, som bare var blevet grim og bare stod. Jeg ville ikke bruge den - grim var den.
Pludselig sagde jeg til mig selv, hvorfor syer du ikke bare en ny kurv??
Den gamle grimme gule kurv blev sprættet op. Der blev målt og regnet ud hvor mange meter stof jeg skulle bruge.
1 meter coated tekstil, en rød lynlås, 80 cm sort velcro bånd, 5 skruer, 5 møtrikker og en ny træplade til bunden. Det er hvad jeg har brugt af nye ting til kurven.
Håndtagende og fødderne er genbrug.
Nu kan jeg være bekendt at tage kurven med i by, enten for at handle eller som picnic kurv.
Jeg har fortrudt, at jeg ikke havde noget mere stof. Der står en anden kurv og nu ser den kedelig ud :o)

5 kommentarer:

  1. Hvor smart. Din nye kurv er virkelig blevet flot!
    Hilsen
    Lone

    SvarSlet
  2. Den er virkelig blevet SÅÅÅ flot
    Hilsen Jo

    SvarSlet
  3. Hvor er den da blevet flot. Og helt din egen. Så sejt.

    SvarSlet
  4. Super.. Jamen mere stof?? Så skal vi snart afsted igen, jubiii :-D

    SvarSlet