mandag den 24. september 2012

Manglede lige....

En lille box :o)

Det første broderi projekt blev til en kreabox.
I mine gemmer fandt jeg et stykke stof med fugle og fulgehuse - det passede lige til mine skæve fuglehuse.

Disse stofboxe er geniale. Jeg bruger dem til ALT. Drengene og manden har alle fået en, som de bruger til toiletgrej.
Jeg bruger dem til alle mine små projekter, så er de lige til at tage med. Enten fra det ene hjørne i huset til et andet eller med på tur.
Nu har jeg en mere med små huse og fugle.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin. De små skæve huse er skønne:-)

    SvarSlet
  2. Den er skøn med de skæve huse på.

    yt

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot ! Jeg har også mange sy bokse.. De er bare gode .. til alt :-)

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet