fredag den 28. september 2012

Sprogø......

"kunsten at strikke en Ø" - det skal jeg prøve.
Manden mangler en trøje og kan ikke finde en i butikkerne han kan bruge. "så lad mig strikke en"
Hold da op det er ikke nemt at finde en trøje til Manden. Man skal godt nok lede længe og så finder man noget, som slet ikke er ham. Trøjer til kvinder og piger er der nok af. Mænd og drenge må nøjes.

Heldigvis kom jeg i tanke om min bog "kunsten..... ø" og Manden kunne godt lide Sprogø. Jeg lavede en lille prøve i noget garn jeg havde liggende og mønstret blev god kendt.
Afsted afsted, for der skulle købes garn og Manden skulle da med. Farverne måtte han da selv vælge, jeg skal jo "bare" strikke den ;o)

Trøjen bliver strikket i arwetta classic. Det er noget skønt garn at strikke i.
Nu er det så bare at gå igang.

6 kommentarer:

  1. Den ser altså rigtig godt ud ... Glæder mig til at se mere :)
    Go fornøjelse
    Knus

    SvarSlet
  2. Et rigtigt godt valg efter min mening både mht til model og garn min mand kigger også på den model, her skal han også selv vælge farver og det kniber med at blive enig med sig selv på det punkt.....så når han engang har besluttet sig strikker jeg modellen.

    God weekend

    Jane

    SvarSlet
  3. Dejlige farver og fint mønster, den skal nok blive god :-)

    SvarSlet
  4. Uhm - lækre farver! Det er en rigtig flot bluse han har valgt, den skal nok blive god!

    SvarSlet
  5. Hold da op den ser lækker og sikke noget skønt garn:-)
    Glæder mig til at se den færdig

    SvarSlet
  6. ser spændende ud ... dejlige farver.
    God fornøjelse

    SvarSlet