onsdag den 24. oktober 2012

Afsted.....

Om en lille time snører jeg støvlerne.
I dag skal bilen hentes inde i Viby - jubiiii.
Desværre bo jeg så langt ud på landet, at busserne er skåret væk. Nu køre der kun en/to busser om morgen og fire om eftermiddagen, resten er skåret væk. Surt når man lige havde brug for en bus.
Så støvlerne bliver snøreret og ind til byen jeg trasker - der jo "kun" omkring 9-10 km :o)

Bilen skal hentes kl. 16, for så har Manden også mulighed for at være med. I mellemtiden vil jeg lige få håret klippet og tage et kik ind i Brugvare terminalen inde i Viby.
Mon ikke jeg så kan få dagen til at gå?  Tiden kunne godt blive lang, når man nu venter og venter.
Jeg må hellere blive færdig, for der er lige noget jeg skal nå.
Der er en give away, som skal pakkes ned og sendes, når jeg nu alligevel er i byen.

God dag :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar