mandag den 8. oktober 2012

Bryllupsdag....

En stige lang har jeg købt mig
jeg nu får besøgt dig
det gerne jeg har villet tit.
Du oppe bor jo på første
jeg efter dig tørste
og trappen bli'r ej derved slidt
Jeg går ad trapper, ad stiger, agurker med mer
for at se Ruthe hun er en lang cigar
mit hjerte klapper og siger "ak, gid du var her"
hvornår mon venten min en ende ta'r?
Shubidua

I går havde vi 17 års bryllupsdag og vi havde en rigtig hyggelig dag sammen med drengene. Dagen blev sluttet af med en god gang hjemmelavet middag med stearinlys og det pæne service.

I dag kommer Manden så hjem og siger der er noget til mig ude i bilen. 
"Hvorfor har du ikke taget det med ind?"
Jeg går ud og kigger. Manden havde købt en ny stige til mig. Jeg skulle have haft den i går, men Manden kunne først få fat i den i dag.
En stige, lige sådan en jeg har ønsket mig - det har jeg :o)
Min gamle stige, som stod her da vi købte huset for 12 år siden, knækkede et trin her i sommers, da jeg stod  op på den. Den stige er min stige. Jeg kan flytte den uden besvær og den har en passende højde (så kommer jeg ikke for højt op) Øv var det da den gik i stykker.
Dejligt at Manden har skaffet min en ny stige, så jeg ikke falder ned igen ♥

4 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye stige , der er da heller ikke noget der er mere irriterende.. end når man ikke selv kan nå , det man vil.. Jeg har også en stige.. Men den er ca halv så høj som din.. Men den er lige tilpas :-D

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Tillykke med bryllupsdagen ! (og lækkert med overraskelser der er nyttige)

    SvarSlet
  3. Tillykke med dagen og sikke en dejlig gave :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Tillykke. Og sikke da en skøn gave:)

    SvarSlet