tirsdag den 27. november 2012

Benene op.......

Mon der er plads på hylden til mere marmelade???
Er der noget bedre end et bredt udvalg af marmelader?
Drengene har gjort mig opmærksom på at vi "kun" havde; solbærmarmelade, kirsebærmarmelade, æblemarmelade, lidt jordbær/rabarber, lidt rabarber og lidt blommemarmelade.
"Kun"?
Ok, af solbærene er der 8 små glas, kirsebærene 3 glas, æble 4 glas, jordbær/rabarber 1, rabarber 1 og 3 glas blommer. Ja, vi er ved at løbe tør :o)
Men jeg kunne godt se havde de mente. Der var ingen appelsinmarmelade og vi elsker appelsinmarmelade, især med lidt ingefær i. Der var heller ikke mere blåbærmarmelade og et glas jordbærmarmelade er ikke nok, når vi skal til at have æbleskiver.

Det har jeg rodet bod på.
10 glas appelsinmarmelade, 3 glas jordbærmarmelade
og 5 glas blåbærmarmelade

Nu tror jeg vi klare os året ud, inden jeg skal have lavet mere marmelade. Det skulle da lige være lidt Færøsk rabarbermarmelade - hihi godt jeg kan lide at sylte ♫♪

1 kommentar:

  1. Ellers har jeg da en tom,meeeeeget tom hylde ;O)

    Ej, jeg er bare misundelig, vores fryser skulle lige have varmen i et par dage, så vi måtte smide ud.

    Det ser godt ud. Du er ihærdig.

    SvarSlet