torsdag den 22. november 2012

læse........

Bøger - er en skat.
Jeg har et problem.
Problemet er bøger - nej ikke bøgerne som sådan. Det er mere det at læse bøgerne - ikke at jeg har problemer med at læse - nix.
Det er bare det, at når jeg åbner en bog - så kan der gå en dag eller to. Dagene er bare væk!
Jeg får ikke lavet noget. Der bliver ikke bagt, ryddet op, gjort rent, vasket tøj eller nogen form for håndarbejde.
Jeg læser - læser - læser - læser lige til bogen er færdig. Der er godt nok et ur der ringer efter den første time og jeg går så fra bogen, men der går ikke mere end en ½ time - så sidder jeg der igen og læser.

Normalt kunne jeg læse en time omkring middag. Men nu!
Åbner jeg en bog og tiden er væk.

Nu prøver jeg igen - efter to måneders bogfri.
Der skal udøves selv disciplin! En time om dagen!
Ind til nu er det gået :o)  jeg har læst en time her fra morgen sammen med morgenkaffen.

Bogen jeg har startet på er den, som alle åbenbart har læst. Jeg må være den eneste, som mangler at læse "Fifty Shades of Grey" af E.L. James. Nu er jeg igang og dejligt er det at læse. Jeg har savnet det!

3 kommentarer:

  1. Uh ja hvor jeg kender det der med at blive opslugt af bøger :) Tid og sted er evigheder væk.

    God fornøjelse med Fifty Shades ;)Jeg blev totalt fanget af bog nummer 1, men betagelsen dalede lige så stille med de næste to. Jeg tror bare jeg fik nok af det forhold :D

    SvarSlet
  2. Jeg tør næsten ikke sige det, men jeg har ikke læst den og har ingen planer om at læse den. God læselyst. Jeg læser altid og har altid gjort det. Når jeg laver mad. Når jeg sad med syge børn om natten osv

    SvarSlet
  3. Ja Mr. Grey kan være svær at slippe ;)

    God læseweek-end

    SvarSlet