torsdag den 22. november 2012

Nyt til madpakken....

Det er et stykke tid siden jeg har lavet noget godt til drengenes madpakker. Det med at købe et eller andet, som skal ligge ved siden af brødet, frugten og grøntsagen er ikke nemt.

Tit får drengene lidt mandler og rosiner med i en lille pakke film.
Men men nu lyder det. "mor, må jeg ikke få nogle af de der bar med"
og når jeg nu var igang så kunne jeg lige så godt svine køkkenet mere til :o)
Det blev til nogle små kiks og for at komme den søde tid i møde er de krydret med kanel, nelliker og allehånde. Mums, jeg må se om jeg kan holde mine fingre fra dem.
Opskriften på kiksene kan findes her.

Nu er der lidt godt til madpakkerne for en tid ♥

1 kommentar:

  1. Åh opskriften på de bar ville jeg da mægtig gerne have, de ville også være super efter sport.

    Kram Marlene

    SvarSlet