mandag den 17. december 2012

Bog 9

Den meget omtalet "Fifty Shades of Grey" af E.L. James er nu læst.
Jeg må sige med det samme. Jeg har bestemt mig for at der er alt for mange bøger, som jeg rigtig gerne vil læse og livet er forkort til at jeg vil bruge tid på at læse de sidste bøger i samme serie.

Nu er denne bog læst. Til sidst kunne jeg ikke lade være med at tænke hvordan kan de blive ved? Jo jo, jeg husker godt hvordan det var at være ny forelsket og man havde svært ved at holde fingerne fra hinanden, men altså. Nu lyder jeg helt bedstemor-foraget, det er jeg nu ikke. Jeg kunne bare godt tænke mig at bogen også havde en handling. Bare et eller andet som ikke drejede sig om at Mr. Grey altid havde et kondom i lommen.

Læst er læst og jeg blev ikke så fanget at jeg skulle læse de sidste. De ligger dog på hylden, men heldigvis er det nogle jeg har lånt af en veninde. Det er en bog jeg ikke kommer til at saven i min samling.

2 kommentarer:

  1. Jeg havde det på samme måde :) Jeg syns faktisk bog 1 fangede mig, men de to sidste skulle bare overstås da jeg først kom i gang. Jeg tog mig selv i at blive voldsomt irriteret på Ana's naivitet og Mr. Greys overkontrollerende jeg! :) Og med fare for at lyde meget gammel, så syns jeg alt det der sex blev SÅ trivielt at læse om!

    Men ja læst er læst, og nu venter der andre bøger der nok har en del mere indhold :)

    SvarSlet
  2. Hej
    Du har ret - jeg er næsten færdig med nr. 2 og er heller ikke helt så fanget længere. Der kom lige en anden bog indover. Lige nu læser jeg "Den tomme Plads" af J.K. Rowling - spændende læsning.
    Glædelig jul.
    KH Jette

    SvarSlet