mandag den 21. januar 2013

Kold start......

I går blev årets første Dupont løb skudt igang.
Vejrudsigten for Århus sagde -6° og 3m/sek.
Når jeg tænker på hvor lange strækninger der var med sne og hvor lidt jeg havde fået løbet - så gik det faktisk meget godt.
28:26
Jeg havde været fornuftig nok og meldt mig til 5 km-ruten de to første gange. Det betyder bare at om en måned skal jeg være klar til at løbe 10 km.
Se disse billeder

I år følges jeg med en. Det betyder at Manden ikke er indlagt til at følge mig til disse vinterløb :o)
Min løbeveninde løb med benvarmere - og var jeg lidt misundelig i går??  Det er jo ikke de store sokker man lige kommer ned i løbeskoene. Nu har jeg strikket et par benvarmere til mig selv. De skal helt ned til skoen og dække overgang fra sko til buks og op ad benene. Jeg håber de vil give noget varme ned til tæerne, nu for vi at se.
Næste løb er om 13 dage og så er det endnu 5 km.

4 kommentarer:

  1. Yarrk, det lyder ubehageligt koldt. God ide med benvarmere

    SvarSlet
  2. Godt gået eller retter løbet. I disse dage forsøger jeg uden held at lokke mig selv ud på nogen småture.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  3. Hvor er du altsaa bare sej. Saa maa du sige til om benvarmerne virker efter hensigten.

    SvarSlet