tirsdag den 8. januar 2013

varm fut.....

"mor, mine futter bliver ikke på fødderne"
"kan du gøre noget?"

Ja, da. Jeg kan strikke nogle andre. Ældste havde nogle futter, som med tiden var blevet noget løse i maskerne. Så Ældste kunne ikke holde dem på fødderne.
Jeg havde heldigvis lige lidt garn læggende.
Nu har Ældste fået nogle fine valkede futter og han er glad for dem.

Jeg skal lige indrømme at disse futter var endnu en oversprings handling. De 308 masker, som skulle slås op på pind 3, har været slået op. Jo jo jeg fik strikket 20 omgange med huller og snoninger inden jeg opdagede FEJLEN.
Det er aldrig sket for mig før. Mit runde strikketøj var tvundet. Helt ærligt, hvordan kunne det ske? Jeg havde tjekket. Surt at sidde der lørdag aften og travle op. øv øv
Det er denne trøje fra LM design, som giver mig start vanskelligheder. Men jeg går på med krum hals.

2 kommentarer:

  1. Bare klø på, det er en meget flot model. Søde futter din søn har fået :)

    SvarSlet
  2. Øv - det er vildt træls når sådan noget sker! Det er nu ellers en rigtig fin bluse. Håber, det går bedre næste gang.

    SvarSlet